17 Temmuz 2012 Salı

Online Alışveriş

Küçüklüğümde yaşadığım, biraz tebessüm biraz da korkuyla hatırladığım bir anıyla başlamak istiyorum yazıya. Dört ya da beş yaşlarındaydım. Belki de annemle ilk alışverişe çıkışımdı. Halk pazarına gidilecekti. Beraber yola çıktık ve vardığımızda uzaktan gözüktü pazar. Bağrış çığrış kopartan esnaf hemen dikkatimi çekti her yer tıka basa gözüküyordu. Ağır ağır ilerledik pazarda. Her yerde müşteri çekmeye çalışan esnaflar, en güzel, en taze malların kendilerinde olduğunu daha iyisinin bulunamayacağını iddia ediyorlardı. Bir tezgâhın önünde durduk ne tezgâhıydı hatırlamıyorum tam olarak. Annem bir şeyler seçerken elimi bıraktı. Dikkatimi başka bir şey çekmiş olacak ki yavaş yavaş oraya doğru ilerledim, muhtemelen oyuncak tezgâhı. Arkamı döndüğümde annemi göremedim, kaybolmuştum. Hayatımda belki de en çok korktuğum andı. Annemin sesini duydum solumdan o yana yöneldim. Ve hemen yanına koştum o da çok korkmuştu. Neyse ki buluştuk… Bu anı aklıma geldikçe neden alışverişe çıkmayı sevmediğimi anlıyorum.
Böyle anılar eskide kaldı sanırım. Artık kapıdan dahi çıkmadan birçok şeye ulaşmak mümkün. Nasıl mı? Online alışverişle elbette. Aradığınız her şey aklınıza ne gelirse ama hepsi hepsi online alışverişle mümkün. Bilgisayardan fotoğraf makinelerine, oyun konsollarından sanatsal çerçevelere, oyuncaklardan küçük ev aletlerine, meyve sebzeden yiyeceklere kadar her şey…
Hatta bazı marketler online alışveriş siteleri açarak kapıda kredi kartıyla ödeme sistemine geçtiler. Teknoloji bu kadar gelişmişken, internet ve bilgisayar kullanımı bu kadar yaygınken online alışverişin de yaygınlaşması oldukça normal. Türkiye’de daha yeni yeni yaygınlaşsa da Avrupa ve Amerika’da e-Buy yani online alışveriş oldukça yaygın durumda. Tabi ki alışveriş internetten kredi kartı ya da havaleyle olunca satıcıyla birebir diyalog olmadığında güvenliği tartışılır durumdadır. Bu yüzden her siteden alış veriş yapmayın. İşte size özgürce ve güveli bir şekilde online alışveriş yapabileceğiniz bir site http://www.alisveriskeyfim.com/ gönül rahatlığıyla tıklayın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder