26 Temmuz 2012 Perşembe

Ucuz Tatil

Ah ah şimdi bir deniz kenarında, kumsalda şezlonga uzanmış soğuk içeceğimi yudumlarken güneşleniyor olmak vardı. Belki siz bu satırları okuduğunuz zaman benim yıllık iznim başlamış Antalya’da ya da Bodrum’da olmuş olacağım. Ama nerde olursam olayım ucuz tatili gene bulmuş olacağımdan eminim. Ben özel bir dersanede ingilizce öğretmeniyim ve dönemin sonlarına doğru daha yoğun oluyor çalışmalar. Çünkü dersane öğrencilerinin birçoğu üniversite sınavına hazırlanan gençlerden oluşuyor. Fakat çok az bir zaman içinde öğrencilerim de ben de bu sıcaklardan ve yoğun ders çalışma temposundan bir nebze uzaklaşıp tatile çıkacağız. Herkesin tatil anlayışı eminim farklıdır ama benim tatil anlayışım en klasik olanı belkide. Denize sıfır bir otel veya pansiyon olacak öncelikle. Yiyecek-içecek, temizlik derdi olmadan gönlümce eğlenebileceğim bunun yanında birçok aktiveye katılabileceğim ucuz tatili bulmaya kalıyor işim. Her sene farklı bir tatil beldesine gitmeyi tercih ediyorum çünkü bazı insanlar gibi her sene aynı yere tatile gitmek bence çok saçma. Çok farklı yerler gezip görmek, farklı insanlarla ve yeni kültürlerle tanışmak varken neden hep aynı yere gideyim? Üstelik hiçbir yaz çok yüksek bir bütçe ayırmadım tatil için, çünkü bir yere gitmeden önce ucuz tatili nerede yapabileceğim konusunda baya bir araştırma yapıyorum. Bu konuda şanslıyım hep detaylı araştırmalarım sayesinde bütün yazımı geçirebileceğim ucuz tatil beldelerini buluyorum. Bazı tatil köylerinde kredi kartına taksit bile yapıyorlar her ay çok az bir miktar çekiliyor kartınızdan anlamıyorsunuz bile. Eğer fırsatınız varsa önceden rezarvasyon imkanlarından da yararlanarak ucuz tatil yapabilirsiniz. Geniş çevrem ve iyi bir internet kullanıcısı olmam sayesinde daha önceden tecrübe edilmiş ve en ucuz tatil fırsatını her yıl yakalıyorum. Bu yıl bir internet sitesinden ayarladım tatilimi ve seçenekler arasında hayli gidip geldim. Çünkü birçoğu çok uygun, eğer ucuz tatil arayıp bulmakta zorlananlar varsa siteyi önerebilirim. Dilerseniz bir göz atın www.bemettour.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder