17 Temmuz 2012 Salı

Savaş Oyunları

Çelik – çomak, misket, koşturmaca, saklambaç, kör ebe ve daha onlarcası… Eminin sizlerde bu güzel oyunlardan bir kaçını oynamışsınızdır. Ne yalan söyleyeyim benim için saklambaç, misket ve kör ebe vazgeçilmezdi. Büyüdüğüm bölgenin avantajı olarak saydığım, bahçeli evler, geniş ağaçlıklar avlular hepsi birer oyun merkeziydi. Belki de en çok tat aldığım ağaçların arasında oynanan savaş oyunlarıydı. Tahta ya da herhangi bir şeyi tüfek ya da silah yapıp oradan buraya koşturmak... Sanırım bu günkü boya topu ( paint ball ) oyununa ilgim o zaman ki savaş oyunları merakımdan geliyor.
Günümüz çocuklarının ise ne böyle oyunlar oynayacak kadar çok sayıda arkadaşı var ne de bu oyunlar için uygun geniş, ferah oyun alanları… Onlar için kayıp sayılabilir bu durum, eksik bir yan hep olacaktır içlerinde. Varsın olsun. Şimdi ki çocuklar inanın bizden daha şanslı. Üç yaşındaki kuzenimin akıllı telefonu kullanışını görseydiniz hak verirdiniz bana. Parmakları çubuk kraker gibi ama o fonksiyonları büyük bir ustalıkla kullanıyor kendisine oyunlar açıyor, fotoğraflar çekiyor onlara çerçeve koyuyor. Şaka gibi gerçekten. Hele abisi… Daha 7 yaşında ama inanın benden daha iyi bilgisayar kullanıyor bizim oynadığımız savaş oyunları kadar eğlenceli midir bilinmez ama internet üzerinden oynadığı savaş oyunlarında gerçekten başarılı. Hatta birkaç tanesine beni de alıştırdı… Strateji ve aksiyonu bir arada bulabileceğiniz oynarken farkında olmadan saatler geçirebileceğiniz, şiddeti biraz daha geri planda tutan bu oyunlar eminim ki ufaklık için çok faydalı. Öyle ki ben bir yetişkin olduğum halde çok keyif alıyorum bu oyunları oynarken. Tabi ki sınırın aşılmaması, abartıya kaçılmaması gerek oyun saatlerinde her şeyin fazlası zarar ne de olsa. Bu güzel oyunları bulabileceğiniz siteyi sizler için paylaşıyorum. http://www.savasoyunlari.net tıklayın eğlenceye varın…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder